Συγκεντρωτική Απεικόνιση του Προγράμματος Σπουδών
Παραγωγή Ήχου
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΑ – ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΦΩΣ | Παραγωγή Ήχου |
|
Οι μαθητές/-τριες, με την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού, ακολουθούν όλα τα στάδια του διερευνητικού μοντέλου (εισαγωγικό έναυσμα/ερώτημα και διατύπωση υποθέσεων) και στη συνέχεια εμπλέκονται σε πειραματικές δραστηριότητες με απλά μέσα/υλικά και ιδιοκατασκευές, ώστε να:
|
Διάδοση Ήχου
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΑ – ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΦΩΣ | Διάδοση Ήχου |
|
|
Ανάκλαση και Απορρόφηση του Ήχου
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΑ – ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΦΩΣ | Ανάκλαση και Απορρόφηση του Ήχου |
|
|
Το Αυτί
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΑ – ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΦΩΣ | Το Αυτί |
|
|
Ηχορύπανση – Ηχοπροστασία
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΑ – ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΦΩΣ | Ηχορύπανση – Ηχοπροστασία |
|
Σε όλες τις υποενότητες οι μαθητές/-τριες κατά τον πειραματισμό καταγράφουν τις παρατηρήσεις τους. Ακολουθεί η εξαγωγή των συμπερασμάτων σε επίπεδο τάξης. Η διδακτική παρέμβαση ολοκληρώνεται με τις δραστηριότητες εμπέδωσης / γενίκευσης. Τα παραπάνω μεθοδολογικά βήματα μπορούν να υποστηριχθούν/ενισχυθούν με πολυτροπικό υλικό που θα επιτρέψει την ανάδειξη διεπιστημονικών/διαθεματικών διασυνδέσεων. Ενδεικτικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν:
Προτάσεις για ένθετα ή και σχέδια δράσης με ενδεικτικές θεματικές:
|