Συγκεντρωτική Απεικόνιση του Προγράμματος Σπουδών
Αναπαραγωγικό σύστημα
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΥΤΤΑΡΑ – ΖΩΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ | Αναπαραγωγικό σύστημα |
|
Παρουσιάζεται στους/στις μαθητές/-τριες κατάλληλο υλικό (εικόνες, κείμενα, βίντεο κ.λπ.) ως έναυσμα, προκειμένου να μπορέσουν να διατυπώσουν υποθέσεις για τα βιολογικά φαινόμενα που πρόκειται να πραγματευτούν.
Ενδεικτικές δραστηριότητες: Οι μαθητές/ -τριες:
Η διδακτική παρέμβαση ολοκληρώνεται με τις δραστηριότητες εμπέδωσης/γενίκευσης. Τα παραπάνω μεθοδολογικά βήματα μπορούν να υποστηριχθούν/ενισχυθούν με:
Προτεινόμενα Ένθετα Κείμενα
|
Η ανάπτυξη του εμβρύου
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΥΤΤΑΡΑ – ΖΩΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ | Η ανάπτυξη του εμβρύου |
|
Ενδεικτικές δραστηριότητες: Οι μαθητές/-τριες:
Προτεινόμενα Ένθετα Κείμενα
|
Εφηβεία
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΥΤΤΑΡΑ – ΖΩΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ | Εφηβεία |
|
Ενδεικτικές δραστηριότητες: Οι μαθητές/-τριες:
Προτεινόμενα Ένθετα Κείμενα
|
Προστασία από τα μικρόβια. Πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΥΤΤΑΡΑ – ΖΩΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ | Προστασία από τα μικρόβια. Πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών |
|
Ενδεικτικές δραστηριότητες που περιλαμβάνουν (και) πειραματισμούς με απλά υλικά ή/και ιδιοκατασκευές Οι μαθητές/-τριες:αξιοποιώντας εικόνες ή/και σε σχετικό συμπληρωματικό ψηφιακό υλικό συζητούν για:
Προτεινόμενα Ένθετα Κείμενα
|