Συγκεντρωτική Απεικόνιση του Προγράμματος Σπουδών
Στατικός Ηλεκτρισμός
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | Στατικός Ηλεκτρισμός |
|
Οι μαθητές / μαθήτριες, με την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού ακολουθούν όλα τα στάδια του διερευνητικού μοντέλου (εισαγωγικό έναυσμα/ερώτημα & διατύπωση υποθέσεων) και στη συνέχεια εμπλέκονται σε πειραματικές δραστηριότητες με απλά μέσα / υλικά και ιδιοκατασκευές, ώστε να:
|
Πότε ανάβει το λαμπάκι (πυρακτώσεως / LED)
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | Πότε ανάβει το λαμπάκι (πυρακτώσεως / LED) |
|
|
Απλό ηλεκτρικό κύκλωμα. Τα στοιχεία ενός απλού ηλεκτρικού κυκλώματος
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | Απλό ηλεκτρικό κύκλωμα. Τα στοιχεία ενός απλού ηλεκτρικού κυκλώματος |
|
Οι μαθητές/-τριες, με την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού ακολουθούν όλα τα στάδια του διερευνητικού μοντέλου (εισαγωγικό έναυσμα/ερώτημα και διατύπωση υποθέσεων) και στη συνέχεια εμπλέκονται σε πειραματικές δραστηριότητες με απλά μέσα/υλικά και ιδιοκατασκευές, ώστε να:
|
Ηλεκτρικό ρεύμα
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | Ηλεκτρικό ρεύμα |
|
|
Αγωγοί και Μονωτές. Ο Διακόπτης
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | Αγωγοί και Μονωτές. Ο Διακόπτης |
|
|
Σύνδεση σε Σειρά – Παράλληλα
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | Σύνδεση σε Σειρά – Παράλληλα |
|
|
Ηλεκτρικό Ρεύμα, μια επικίνδυνη υπόθεση, Βραχυκύκλωμα, Ασφάλειες
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | Ηλεκτρικό Ρεύμα, μια επικίνδυνη υπόθεση, Βραχυκύκλωμα, Ασφάλειες |
|
|
Ένθετο: Νευρικό σύστημα, μεταφορά πληροφορίας
Θεματικά Πεδία, Θεματικές Ενότητες, Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα, Ενδεικτικές Δραστηριότητες
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | Ένθετο: Νευρικό σύστημα, μεταφορά πληροφορίας |
|
Σε όλες τις υποενότητες οι μαθητές/-τριες κατά τον πειραματισμό καταγράφουν τις παρατηρήσεις τους. Ακολουθεί η εξαγωγή των συμπερασμάτων σε επίπεδο τάξης. Η διδακτική παρέμβαση ολοκληρώνεται με τις δραστηριότητες εμπέδωσης / γενίκευσης. Τα παραπάνω μεθοδολογικά βήματα μπορούν να υποστηριχθούν/ενισχυθούν με πολυτροπικό υλικό που θα επιτρέψει την ανάδειξη διεπιστημονικών/διαθεματικ ών διασυνδέσεων. Ενδεικτικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν:
Προτάσεις για ένθετα ή και σχέδια δράσης με ενδεικτικές θεματικές:
Εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας στο σπίτι ή το σχολείο μου
|